martes, 13 de abril de 2010

Xavi Castillo a la sala "El Loco"

El dissabte 10 d'abril em convidaren per anar a la sala "El Loco", a València, per assistir a l'actuació del ja ben conegut i polèmic Xavi Castillo.
Ja fa temps vaig incloure una entrada amb un parell de vídeos d'una de les seues intervencions més sonades, parlant del boato del Capità Moro de les festes d'Alcoi

- "Ieeeee ... I què costa dur al xicon eixe que fa de capità moro d'Alcoi a València?. El coneixeu?. Xe, eixe del boato! ... 3? 4000 €? Això què val? ... Eeehhhh ... recollons ... Això el pague jo!"

Així que vam quedar a la porta de El Loco, uns amics i jo uns 45 minuts abans que obriren el local, per poder trobar un lloc el més propet possible de l'escenari. I sí que el vam aconseguir, sí. Tercera fila. Un luxe.
L'actuació molt divertida i ens va fer passar un bon parell d'hores. Quin tio més bó!.
Foto personalitzada per acabar l'actuació i tot. Em faltà un autògraf a l'entrada, però bé. A la pròxima.


Després passejadeta pel centre, pel Carme, per fer-nos unes cervecetes, a les que ja no convidava el capità moro i a sopar al restaurant Sidreria El Molinón. Un bon lloc per fer-se unes tapetes.

Un dissabte diferent i molt divertit. Feia temps que no estava un cap de setmana sencer a València, que sempre estic fora, de festa.
Encara que aquesta vegada quedar-se haja sigut contra la meua voluntat i encara anava una mica queixòs per l'esquena, però bé ... no sempre se pot tindre tot el que uno vol. Almenys el canvi ha pagat la pena.

3 comentarios:

  1. Doncs imaginat la penya que no tenim acompasats cap i cos :(

    Salut, Myrtus

    ResponderEliminar
  2. Però qui val, val. I tú vals molt. Ho saps, ¿no?

    A més, per fer una cosa així, amb el cos embotit dins d'una cadira i escoltat al xicon aquest, que és un despropòsit d'home, i riure durant 2 hores seguides, no cal massa acompasament, ¿no?. Que el cap encara et funciona de PM.
    I molt d'ànim!.

    ResponderEliminar